Radionica 3D ispisa u Pazinu
U organizaciji Hrvatskog robotičkog saveza u Pazinu je 28. i 30.12.2015. održana edukacijska radionica 3D ispisa. Izvještaj s radionice se nalazi u članku.
IZVJEŠTAJ
o provedbi aktivnosti iz Plana HRS 2015.
Organizator aktivnosti |
Društvo za robotiku Istra |
Naziv aktivnosti (točno kako je navedeno u Planu 2015): |
Primjena 3D pisača |
Datum i vrijeme provedbe (realno, datum, od – do sati): |
28.12.2015. i 30.12.2015. od 09 do 14 sati |
Voditelj(i) aktivnosti: |
Darko Suman
|
Točan broj aktivnih sudionika (korisnika) radionica* i/ili procijenjen broj posjetitelja: |
Broj učenika: 12 |
Opis korisnika (dob i drugo): |
10 učenika osnovne škole i 1 srednje škole iz Pazina |
Opis, sadržaj, rezultat i postignuća aktivnosti (što su sudionici napravili, naučili, vidjeli, iskustva stekli, kompetencije usvojili…) |
Učenici su upoznali osnovne dijelove i način rada 3D pisača MendelMax proizašlog iz RepRap projekta. Individualnim radom na računalu razvili su vještine potrebne za samostalno crtanje tj. dizajniranje jednostavnijih 3D modela korištenjem programa FreeCAD i njihovu pripremu za 3D ispis. Dizajnirani i pripremljeni modeli su isprintani tijekom radionice. |
Jesu li sudionici ponijeli nešto s ove aktivnosti kući (objasniti)? |
Učenici s radionice ponijeli dva do tri modela koje su sami dizajnirali, pripremili te ispisali (isprintali) 3D pisačem. Modeli su: privjesak-imitacija kovanice za kolica u supermarketu, pločica s imenom (i prezimenom), personalizirani bookmark i drugi radovi prema idejama učenika. |
Ocjena radionice, dojmovi, utisci, komentari sudionika radionica o tome što su novo naučili… (prema anketama i komentarima tijekom radionice) |
Tijekom radionice učenici su kontinuirano pokazivali visoku razinu zainteresiranosti za sadržaj i motiviranost za daljnje učenje što je posebno dolazilo do izražaja u terminima pauza za marendu i terminima završetaka dnevnog dijela radionice. |
Mišljenje organizatora aktivnosti o tome koja su najveća postignuća i vrijednost Zadatka |
Vrijednosti ostvarenja Zadatka su u upoznavanju učenika sa suvremenim tehnologijama koje za većinu još uvijek nisu dostupne, iako postaju sve dostupnije. Uvođenjem učenika u osnove trodimenzionalnog dizajniranja stvaraju se temelji za njihov daljnji rad i samostalno napredovanje u tom području primjenom besplatnih ili profesionalnih programa. |
Dodatni podaci o provedenoj aktivnosti ili njezinom nastavku ako nisu prethodno navedeni (neobavezno): |
|
Prezentacija s radionice (PDF)
Izvještaj sačinio: Darko Suman
Pazin, 30. prosinca 2015.